Hírlevél küldő

2013.02.11

A rendszeres kommunikációra és kapcsolattartásra a hírlevél szolgál, melyet a cégek a már meglevő adatbázisukra küldenek ki. Az alkalomszerű promócióra (pl. értékesítésösztönzés) inkább az email marketing kampány ajánlott. A hírlevélben erősebb a hangsúly azon, hogy a cégünk imázsát növeljük, hasznos tartalmakkal elkötelezzük az olvasónkat márkánk, szolgáltatásunk iránt, folyamatos kapcsolatot tartsunk fenn velük, akár potenciális, akár már meglevő ügyfelekről van szó… Emellett csak kisebb teret kapnak a promóciók.

Kikhez akarunk szólni?

Ahhoz, hogy sikeres legyen a hírlevél küldés, először is meg kell határoznunk a célcsoportot és érdeklődésüket. Így könnyen kiderülhet, hogy nem is egy, hanem kettő vagy még több hírlevelet ajánlott indítanunk. Egy, a partnereinknek, beszállítóinknak szóló hírlevet egészen más hírekkel, információkkal kell megtölteni, mint ami például az ügyfeleinknek szól. Ugyanakkor, ha divattal kapcsolatos hírlevelet indítunk, akkor is érdemesebb külön szólni a nőkhöz és a férfiakhoz vagy a fiatalabb, illetve idősebb korosztályhoz. Szegmentálhatunk a termékeink alapján is. Ha például egy széles portfólióval rendelkező webáruházat üzemeltetünk, ahol a széktől a laptopig minden kapható, indíthatunk külön hírlevelet Informatikai kütyük, Háztartási cikkek, Könyv és zene témákban is.

Mit írjunk a hírlevélbe? 

Ami érdekli őket! A beszállítóinkat például érdekelheti, ha a beszerzési osztályunknak új vezetője lesz. A webáruházunk Könyv és zene hírlevelére feliratkozókat érdekelhetik a legújabb könyvek kritikái, egy érdekes interjú egy híres zenésszel vagy egy meghallgatható részlet az egyik zeneszámból. Az ügyfeleinket az, ha például új terméket vezetünk be vagy új értékesítési csatornát nyitunk. Használhatjuk a legújabb blogbejegyzéseinket, hírt adhatunk a közeljövőben tartandó eseményekről, webináriumokról, kuponokat, különleges engedményeket adhatunk az olvasóknak, esettanulmányokat, testimonialokat oszthatunk meg.

Készítsünk tervet! 

Határozzuk meg, hogy milyen gyakran küldjük ki az emaileket, mely napokon, kinek a nevében, és milyen tartalmi egységekből áll majd. Általában nem érdemes 5 különböző tartalomnál többet megjeleníteni. Ha túl sok hasznos(!) információnk van, ahelyett, hogy egy hírlevélbe gyömöszölnénk, szelektáljunk, vagy gondolkozzunk el egy gyakoribb hírlevél indításán. Nem árt, ha kicsit előre dolgozunk, és legalább körvonalaiban előzetesen kidolgozzuk néhány szám tematikáját. Így könnyebb lesz tartani a határidőket, jobban elő tudjuk készíteni a megjelenést stb. 

Valósítsuk meg a hírlevelet! 

Készítsünk el egy hírlevél sablont, vagy válasszuk egy hírlevél küldő szolgáltató template -jét! Fontos, hogy miután elhelyeztük az összes tartalmat, és összeállt a hírlevél, győződjünk meg róla, hogy valamennyi fontosabb böngészőben és levelező rendszerben megfelelően jelenik meg és működik. A hírlevél küldés során még nem dőlhetünk hátra, fordítsunk energiát arra is, hogy mérjük az eredményeket, a megszűnt cím miatt visszapattanó emaileket töröljük az adatbázisból, és kezeljük a visszacsatolásokat. 

Valósítsa meg szakértői rendszerben vagy bízza szakemberekre!

Mint a fentiekből is látszik, a hírlevél küldés, még ha első pillanatra könnyűnek is tűnik, szerteágazó ismereteket, sok befektetett energiát igényel. Könnyebbséget jelenthet, ha a területtel kapcsolatban sok éves tapasztalattal rendelkező hírlevél küldő szolgáltató által kialakított rendszerben végzi a kiküldéseket vagy szakemberekre bízza a hírlevél küldését.

Rendszerünkben:

  • A kampánykezelés, adminisztráció és riportkészítés egyszerűen, pillanatok alatt elvégezhető.
  • A visszakövethetőséget és később targetálást megkönnyítheti levelei csoportosításával, címkézésével.
  • Marketing céljainak megfelelően szegmentálhat, nem csak meglevő demográfiai információk alapján, hanem viselkedés alapú adatok révén is.
  • Az email marketing következő szintjére léphet összetett, automata email sorozatokkal.
  • Igényeinek megfelelően minden információt, könnyen, érhető, akár infografikus formában talál meg és kérhet le.

 

Szakértőink segítenek: 

  • Tanácsot adunk a hírlevél kiküldésének teljes folyamatára vonatkozóan a célcsoportok meghatározásától a lehetséges témakörökön át az eredmények méréséig.
  • Vállaljuk az ügyféllel közösen a hírlevél tartalmának kialakítását, a cikkek megírását.
  • Ránk bízhatja egy teljesen egyedi hírlevél dizájnjának és felépítésének elkészítését, programozását, de választhat testre szabható hírlevél sablonjaink közül is.
  • Nem kell aggódnia a küldés miatt sem, szükség esetén azt is elvégezzük Ön helyett. Az eredményességről pedig statisztikákat biztosítunk.

hirdetés

emailmarketing.hu - 1998-2013

Ahogy majdnem minden weboldal, az emailmarketing.hu is használ sütiket a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k alkalmazásába.
További információ: itt.

Értettem